به کجا چنین...

فرهنگ و جامعه

تبلیغات تبلیغات

تب کره‌ای

نسل ما وقتی کودک بود ژاپن به عنوان نماد پیشرفت و ترقی شناخته می‌شد. هر صفت و نسبت خوبی به ژاپنی‌ها نسبت داده می‌شد و ساختن ژاپن اسلامی آرمان مسئولین کشور بود. از بزرگترها شنیده بودم نسل قبل از ما به آلمان چنین حسی داشتند و پدران آنها امریکا را چنین می‌دانستند. بچه های نسل جدید نسبت به کره چنین حسی پیدا کرده‌اند اما به نظرم یک تفاوت اساسی وجود دارد بین تصویر ژاپن و آلمان در ذهن ما و آنچه کره امروز به نسل جدید عرضه کرده است.
برچسب‌ها: بزرگترها
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها